onsdag 24 september 2008

Relation

Det här med relationer är en snårig historia.
Så det lämnar jag för den här gången.
Nästan.
Ibland händer det saker som jag inte riktigt vet hur jag ska reagera på. Saker som ställer mig svarslös som ett fån. Eller, som i det här specifika fallet, liggande.

Jag och min fru tycker det är ganska mysigt att lägga oss i sängen, palla upp oss, ta med lite godis, placera laptopen mellan oss och kika på en film eller någon tv-serie. Avkopplande och trevligt.
Häromdagen gjorde vi precis det.
Med ett undantag.

Jag hade ordnat allting så det enda som återstod var att trycka på play och bara koppla av. Jag låg, på mage kan tilläggas, och väntade på att hustrun skulle anlända.

När hon kommer in i rummet så lutar hon sig över sängen och placerar en hand-plant rakt över min högra skinka. Och vi snackar inte någon kärleksfull klapp på ändalykten utan en plantering av handen som lämnade inte bara ett klarrött avtryck utan fick stjärten att vibrera tills morgonen efter.
Jag fattar ingenting och lyckas inte få ur mig ett begripligt ljud.
Frun tittar på mig och säger sen:

"I'm a spank rocker, yes I am."

Brudar är konstiga grabbar...

2 kommentarer:

Medelklassman sa...

Om jag får spå i kristallkulan så kommer du inom kort stå på alla fyra iförd gummimask med ett stearinljus i röven samtidigt som hon piskar på av hjärtans lust.

Väl bekomme!

kaprate kid sa...

Jag vet inte om jag ske fram emot det eller inte...