onsdag 20 maj 2009

Humor

Det finns en rätt intressant person i de mer obskyra delarna av det politiska landskapet i Sverige och det är Niklas Wykman.
Jag har, tillsammans med många andra kan jag tänka mig, avfärdat honom som en världsfrånvänd och lite halvgalen lirare men nu har jag faktiskt satt mig och läst hans blogg.

And let me tell you, detta är bland det roligaste jag läst på mycket länge.

Alla borde läsa!

Och de som inte ser humorn i hela hans blogg är kalla människor.

Mycket kalla.

Jag säger då det...

2 kommentarer:

Huskatt sa...

MUF reklam såg jag till, humor var det lite mindre av. Så jag är en "kall" människa. Sorry, han får vara för min del

kaprate kid sa...

Ja, du missar ju inget. Humorn i det hela är alla hans galna och helt vansinniga idéer. Det är också det otäcka...