onsdag 18 juni 2008

Syskon

Jag har två syskon, en bror och en syster.
Det utmärkande för brodern är att han bor i norra Tyskland och har större händer än dom flesta.
Vad som däremot är utmärkande för systern är att hon är yngst.
Fast grejen är den att hon inte är det så länge till. Eller, hon kommer ju fortfarande att vara yngst men snart får hon köpa pilsner på ICA. Hon fyller år, idag, sjutton stycken dessutom. Därför tycker jag att hon förtjänar ett gäng grattis. Bara ett år kvar tills det bara är ett år kvar till 19!
Jag uppmanar alla mina läsare att gå in på hennes blogg och lämna följande meddelande som gratulation: "GRATTIS! Vad tycker din snubbe om att du kallar honom 'snuskprutt'?"

Och ja, jag vet att "alla mina läsare" betyder Bein, Frugan och Martin så se till att ni grattar syrran!

Inga kommentarer: